Tobisvik cmping

Här kan man vara, har åkt med min mamma och pappa i deras husbil två dagar. Nere i Skåne.
Här har vi idag åkt ett ångtåg som man åkte förr och fick mat grejer 😊 får visa bilder senare då jag tagit med systemkamera och ingen data med.

Här får ni bild på stranden så länge här 😊

Härliga semester dagar!

Dagarna går och vi ute på små saker lite då och då. Idag tog vi en tur till läckö slott lite spontant sådär dagen innan ska vi inte åka till läckö jo men det gör vi. Så vi åkte tidigt på morgonen och var där redan vid 10.30 ungefär.jag gått vandringen förut men inte som vuxen. Så var mycket se höra om som nu kanske vi lite mer intressant ändå. Så var riktigt bra! Mycket att se höra om.historinen tog lite bilder så tänkte ni kan få se.

Väldigt kul tripp. Sen vi varit hemma tagit det lungt kollat på Sunne sommar fick en sådär den har vi inte sett på länge alltså den från 1993 klassiker den lika bra håller ännu kul! 😊

Hoppas ni har det bra semester tider eller vd ni gör!
Ciao

Cykling är kul

Igår tog vi med cyklarna och åkte till götakanal igen följde kanalbåten whilmhem tham, det var riktigt fint väder och 28 grader visa det när vi åkte iväg och när vi kom tillbaka till bilen visa den 23. Solen börja få nere. Är så vackert åka med kanlen. Vi cykla en bit stanna sen fika satt kolla på slussen och sen cykla vi sakta och följde den. Tur jag har elcykel blir inget jobbigt hehe.

Här kommer lite fina bilder på igår jag tog

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min syster födelsedag. Inte vilken som helst den stor siffran 30 idag. Känns ju aldrig någon skillnad. Men det stor dag!
Så stort grattis på födelsedagen syster! Vi ses senare sen! Love ya!

Steg för steg

I måndags kväll packa jag min väska och gjorde mig klar för ett äventyr i sthlm.
Sen på tisdagen så borde det av. Vi testa nya eller ja nya och nya vet inte hur länge det funnit men vi åkte i alla fall för första gången detta röd express tåg ni kanske sett gå. Det var billigare åka med dem än sj och mycket mer bekvämt mer benutrymme som jag är behov av och snabbt smidig gick det. 2 timmar vi var frame och skulle börja leta efter hotellet.

Sen när vi hade lokaliserat oss att vi skulle ta tunnelbanan blå och åka mot rådhuset så gick allt smidigt vi fann vårt fin hotell. Vi checka in vila några timmar innan vi bereder oss mot skansen och äta lite sen se på allsång på skansen vi syntes lite bild med hahaha men inte om man inte vet vart vi står, det tur det för på tv vill jag inte vara med 😋
Där vi stod såg man bra och blev lyckad kväll med sol och ganska skönt inte varmt men inte jätte kallt heller. Så blev bra.

Dag nummer två var det dags för båttur för se skärgården slussen lite sånt.
Vi åkte förbi många fin ställen här kommer det på kort samt allsången.

Sen när turen var klar vid 13 gick vi åt lite mat. Sen åkte vi hem till hotellet för några timmar vila igen och sen begav vi oss in till grönalund på kvällen

Där gick vi myste lung ro inga långa köer på det vi åkte heller mellan 20-30 min så var lagom. Vi gick där till c 21.30 då kände vi oss nöjda och trött dag åka hemåt igen. Men vi han åka i alla fall 6 eller 7 blev det nog med lustig huset och kärlekstunnel. Jag varit där för 3 år sen med bästa vännen. Men A har inte varit där direkt så så för han blev första gången åka dessa grejer det var kul se. 😊

Sen sista dagen åt vi god frukost på hotellet och sen gick vi upp och packa och begav oss mot tåget igen. Tiden går fort när man har roligt.
Men blev väldigt lyckat och mysiga dagar. Nu hemma idag är det vilo dag som gäller jag helt slut ont över allt men såna här dagar lever man länge på så det värt det fast känns lite orättvist man ska behöva lida för ha kul. Men men så ser mitt liv ut nu så bara ta tyvärr.

Hoppas ni har det bra därute och ni njuter av den goda värmen vi fått nu!

Ciao

Sthlm i mitt hjärta

Nu har vi varit sthlm i två dagar nu dag för hemfärd här snart och ska bli skönt komma hem då jag rätt. Ont precis över allt. Men det var värt det ändå hade kul varit mysig var här i sthlm. Nu bli hem vila några dagar i soffan förkunna återhämta sig efter det. Här får ni lite fin bilder så ska jag skriva mer om vad vi gjorde en annan dag. Ciao

Hitta denna

Läs gärna det så här det är! Kanske får dig förstå lite mer.

wordpress2202.wordpress.com/2016/07/18/nar-orken-tryter-langvarig-svar-smarta/

Tarzan!!

Ja vi är ju ledig nu ska vi inte ta gå på bio jo men det gör vi, boka och såg den går kl 14.45 så vi gick på den hade lite förväntningar på den och ojoj den värd att se jag gilla den och den har sin charm verkligen jag dock inget fän av Skarsgård men han för den bra faktiskt. Så får ni chansen tycker jag ni ska gå kolla på denna på bio mycket action en hel del kärlek och en fin historia.